דרוש מחולל פיתול-ממדים

שתי הודעות, מאוד מעניינות, שקיבלתי לאחרונה בדואל:

א. עקרון אי-הודאות הוא מופרך. (1)

 

נא לענות לhdgbyi@public.guangzhou.gd.cn 

תודה.

ניתוח מחודש של ניסוי מיקרוסקופ קרני-הגמא של הייזנברג, והנסוי המחשבתי שממנו נבע עקרון אי-הודאות, מעלים שלמעשה לא ניתן להסיק את עקרון אי הודאות מן הניסוי, ולכן הוא מופרך…

…מכניקת הקוואנטים לא מסתמכת על גודל האובייקט אלא על ניסוי מיקרוסקופ קרני-הגמא של הייזנברג. השימוש במיקרוסקופ חייב להתייחס לגודל האובייקט. גודל האובייקט הנראה במיקרוסקופ חייב להיות גדול מ-, או שווה, לגבול dx של המיקרוסקופ, כך שהנתון הלא-ודאי של מיקום האלקטרון לא קיים. קרן הגמא המוחזרת על ידי האלקטרון תוחזר בכל זווית בתוך קונוס בזווית A2, ושם ניתן למדוד את התנע של האלקטרון. אלקטרון שיש לו מיקום כלשהו, dx = 0 …כך שבשום מקום אחר לא ניתן למדוד את התנע שלו. במכניקת הקוואנטים ניתן למדוד במדויק את התנע שלו, ואנו מקבלים dPx = 0…ו- dPx dx =0.6 …

…ניתוח מחודש של ניסוי-המחשבה – החלקיק יכול להיות במיקום מסויים בחריץ והנתון הלא-ודאי של המיקום הוא dx =0…עפ"י החוק הראשון של ניוטון..התנע של החלקיק בכיוון X לא משפיע על החלקיק והתנועה בכיוון Y לא השתנתה…התנע יהיה Px =0., ומכאן: dPx dx =0.6…

מסקנה: עקרון אי-הודאות מופרך .

מאת: גונג בינגסין

כתובת:  P.O.Box A111 YongFa XiaoQu XinHua HuaDu
GuangZhou 510800 P.R.China

E-mail: hdgbyi@public.guangzhou.gd.cn
Tel: 86—20—86856616

(1) הנוסח המלא שמור במערכת.

ב. דרוש מחולל פיתול-ממדים

שלום,
אני נוסע בזמן ואני תקוע כאן ב-2003. כיוון שאף אחד כאן בסביבה לא מסוגל כנראה להשיג לי את מה שאני צריך, אני נאלץ לבנות מעגל פשוט של מסע-בזמן כדי להגיע לאן שאני צריך בעצמי. אני זקוק לדיאגרמה פשוטה וקלה לביצוע של מעגל מסע-בזמן שניתן לבנות מחלקים זמינים כאן ב-2003. אנא שילחו בדואל כל סכמה שיש בידכם. אשלם כסף טוב עבור כל דבר שתשלחו לי ושאוכל להשתמש בו. או, אם יש לכם במקרה את יחידת שעון-היד AMD עם מחולל פיתול מימדי, ואתם בטוחים ב-100% שיש לכם אמצעי (בטוח) לשלוח אותו אלי, אנא ענו לי. שלחו הודעה ל- webmaster@custompaintshop.net.
אל תענו ישירות כיוון שתקבלו דחייה.

תודה לכם,
בריאן אפל.

16 תגובות בנושא “דרוש מחולל פיתול-ממדים”

  1. מישהו ניגש אלי במסיבה ואמר לי "קח, קח מחולל פיתול מימדי. זה יעשה לך טוב". וואלה, צדק.

    רגע, אני אמצא את זה.

    שניה.

    אוף, איפה זה?

    רגע.

    לא מוצא. רוצה ויאגרה צמחית במקום?

  2. אני. והסיפור בכלל היה אחר. הנה הסיפור.

    החתול של הייזנברג
    —————–

    ניגשתי פעם למישהו במסיבה ואמרתי לו, "קח, קח מחולל פיתול ממדים. זה יעשה לך טוב." לקח. מה עשה עם זה לא יודע. אבל אחרי שבוע אני רואה אותו יושב בדוכן במדרחוב של נחלת בנימין. מציע ללמד חתולי רחוב לתפוס את הזנב שלהם. פעמיים. ומה זה אומר לתפוס את הזנב שלהם פעמיים? זה כבר סיפור אחר.

    החתול של הייזנברג
    —————–

    -סןף-

  3. תגיד, אבנר, איפה כתובת הדואל שלך מסתובבת? לכל הרוחות, גם אני רוצה לקבל כאלה מיילים. לא זוכר איפה זה כתוב, אולי באחת התגובות לפוסט שלי פעם על מכונת הזמן ואולי במקום אחר, אבל מישהו שעצרו בארצות הברית על הרצת מניות טען שהוא פשוט הגיע מהעתיד, ומשום כך הוא יודע מראש איזו מניה תעלה. 🙂

  4. (צער מהול בשמחה) היא מבשילה לה לעין השמש באתר של חברה מסחרית בינלאומית גדולה, יבול נפלא לכל רובוט-קוצר-כתובות.
    ורק תבקש, אני עושה לך פורוורד אוטומטי לכל הבאלקמייל שלי…:-)

  5. שלום אבנר, אם תוכל לפרסם את הנוסח המלא של הפרכה מופרכת זו אודה לך. אם תחשוב שאין ענייןבפירסומה אנא שלח לי אותה במייל.

    תודה.

  6. הנוסח המלא נמצא כאן: http://www.perceptions.couk.com/uef/gong.html

    התרגום המוצע כאן אינו מדוייק. הייזנברג פיתח את עקרון אי הוודאות באופן תיאורטי ולא הוכיח אותו על ידי ניסוי. כדי להצדיק את התוצאה התיאורטית, הייזנברג ניסח ניסוי "אידאלי" (שלא בוצע בפועל). המחבר של המאמר בסה"כ טוען שהניסוי התיאורטי הזה לא יכול לעבוד.

  7. התרגום שהצעתי אימפרסיוניסטי לגמרי ומקוטע, ונועד להעביר את רוח הדברים, כלומר: שמר גונג מגואנזו החליט שהייזנברג טעה והוא מודיע את זה לכל העולם (ולי אישית) בתקווה שמישהו יעלה על זה שהוא גאון בלתי מוכר… אני לא מתיימר להבין דבר וחצי דבר בתורת הקוואנטים, חוץ מקצת מדע פופולרי מאוד.
    לעדו: ממבט שטחי הלינק של רוני אכן זהה להודעה שאני קיבלתי.

  8. נדמה לי שהמונח העברי הוא "ניסוי-מחשבתי" – אני זוכר במעורפל ששמעתי פעם את פרופסור רוזן (זה מפרדוקס איינשטיין-פודולסקי-רוזן) משתמש בו.

  9. אבנר, אני יכול להציע לך משהו במקום המחולל המבוקש –
    מד מומנט פיתול מתכוונן מאותת שלוש שמיניות.
    זהו שמו הרשמי של כלי עבודה קטן, שאין לי את היכולת לתארו, הנמצא בשימוש חיל הים.

  10. שהייתי חתום על זה. וגם על יתוש, מירי סגול, מפתח זחיח ועוד מילים מצחיקות.

  11. מר גונג אכן מתאים, כך נדמה, להגדרה של הטרחן הכפייתי – תודה על ההפנייה.
    אני זוכר נכון שיש מין ספר ילדים פילוסופי עם גיבורה בשם גדאנקן? או גדאנקאען

  12. החתול בכלל שלי, כוסאמק.
    עוד מעט נדע אם הוא מת או חי, בינתיים שניהם.
    הסופרפוזיציה שלי כואבת בביצים.

השאר תגובה