חדשות הספנות: הצעות עיסקיות

1. בהזדמנות – לזריזים

מאת: בוספור-סבסטופול

א.ג.נ.,

ברצוננו להציע לכם או ללקוחותיכם למכירה ספינה היסטורית ייחודית:

היאכטה האגדית של היטלר!!!

"אביסו הֶלָה"

– הספינה במלחמת העולם השנייה החזיקה צוות של 244 איש!
– -מסדרונות היאכטה וארבעה תאים מהודרים עדיין שומרים על עקבות שהותם של המנהיגים הבכירים של הרייך השלישי.
– [הייחוד שלה] לא רק בשמו של הבעלים המקורי, אלא הגודל של היאכטה שאורכה 99.6 מטרים.
– היום מתפעל אותה צוות של 25 אנשים, המשמר במסירות את כלי השייט הייחודי.
– היאכטה השתתפה במספר גדול של סרטים סובייטיים.

ההיסטוריה של היאכטה מתחילה ב-19 ביוני 1937 כשנחתם חוזה לבניית ספינה עם המספנה
H. C. Stulcken Sohn בהמבורג, בנייה מספר N S-717. ב-23 בנובמבר הונחה השדרית וב-29 בדצמבר 1938 נערך טקס ההשקה של גוף הספינה. ב-6 באוקטובר 1940 נערך טקס הנפת דגל הצי הגרמני ותאריך זה נחשב, רשמית, ל"יום ההולדת" של היאכטה. השם המקורי שניתן לה היה "הֶלָה."

מפרט טכני:
מספר בניה S-717
אורך 99.6 מ'
רוחב 12.47 מ'
שוקע 3.85 מ'
מעמס סטנדרטי 2031
מעמס נורמלי 2380
מעמס מלא 2482
כושר הפלגה דרג 5

אם אינכם זקוקים לכלי השייט הזה אבל אתם מכירים מישהו שזקוק לו ותסייעו לנו למצוא קונה תוכלו לזכות בעמלה של 5% (ממחיר היאכטה).

אם תביעו עניין נשמח לשלוח לכם עוד מידע טכני והסטורי, תמונות ופרטים מלאים.

מיטב הברכות ובתקווה לשיתוף פעולה בעתיד,

(—)
בוספור-סבסטופול

 

2. בקשה להצעת מחיר

…..אנו מטפלים בשינוע מטען רדיואקטיבי עבור לקוחותינו, בעיקר דלק גרעיני לצורכי חשמל במקומות שונים בעולם. אנו מחפשים מוביל לפוסאן או נמל קוריאני אחר. יש להניח שמסלול ההובלה יהיה עקיף ויצריך שטעון הסחורה. נמל המוצא הוא סנט. פטרסבורג אך יעבור דרך נמל אירופי או אמריקאי אחר…המוביל צריך לעמוד בכל הדרישות הבינלאומיות והמקומיות להובלת חומר רדיואקטיבי בר-ביקוע…

6 תגובות בנושא “חדשות הספנות: הצעות עיסקיות”

  1. אפשר לדרוש מהם את העמלה המובטחת? :($$$

    בטח יש איזה אי-ביי כזה, צריך רק לחפש. אבל למה לך טילים? תעשה מהם מאפרה דקורטיבית?

  2. האמת, הייתי מעדיף גריפונים. אבל אלה, אי אפשר לאלף אותם. או, במילים אחרות, מחפש כלי תחבורה כדי לשוב הביתה, לנפטון…

    {נ.ב: מוכן להשבע שבילדותי ראיתי את הספינה הזו באיזה סרט סובייטי, בדיוק כמו שמצויין אצלך. מעניין אם בהתחלה לקחו אותה לאיזה פעיל מפלגה בכיר…}

  3. Avner, is the whole issue about the shipping news regard to the movie "the shipping news"? Don't you have mercy upon the ignorant?

    Here is the relevant part:

    "The actors in "The Shipping News" envelop their characters, convincingly becoming the people they portray. Kevin Spacey gives his best performance since his Verbal Kint in "The Usual Suspects" as Quoyle, who he starts out as a weak willed person starved for love and finds it – with the most wrong woman you can imagine, and then she died. A mere shell of a man, he is rescued by Aunt Agnis and, once home again, he begins a new, fulfilling life. Spacey puts an arc on his perf that gives it a genuine and complex feel. You believe it as he takes on (almost forced into it by boss Jack Buggit) the job of reporter for the local news rag. His responsibility for the shipping news – the ins and outs of the ships visiting the little port town – leads him into a literary career that revolves around the community and begins with his first story about Hitler's yacht. Despite some resistance Quoyle becomes an integral part of the community and eventually breaks from his grief over Petal. Spacey's is a memorable performance and one of the best of the year. "

  4. מוקדם בבוקר ואני נוסע לכמה ימים, אז אפזר את הערפל עד כמה שאני יכול: לא ראיתי את הסרט אבל קראתי את הספר, אפילו כתבתי עליו, אבל מה שנשאר לי ממנו זה רק השם. הפרט המסויים הזה – היאכטה של היטלר? נמחק מזכרוני לחלוטין.
    הקטעים תחת הכותרת חדשות הספנות אמיתיים לגמרי, פיסות מציאות מפרפרות שאני דג, לרוב במשרד בו אני עובד. יש להן לדעתי ניחוח ספרותי, אבל שום מבנה-על מתוחכם לא מסתתר כאן.
    בקיצור – מדובר בצרוף מקרים על-טבעי. הפנייה לגבי היאכטה נשלחה בבאלק-מייל. יש גם אתר:
    http://www.yachting-greece.com/angara.htm
    ותודה על תשומת הלב.

  5. הוא בכל זאת אמריקאי, היאכטה של היטלר שם נראתה יאכטה די קטנה, למעט אנשי צוות. בקיצור, סטראוטיפ של יאכטת תענוגות.

השאר תגובה